Jump to content

Milko_Djukanovic

Korisnik
  • Content Count

    599
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Milko_Djukanovic last won the day on May 28

Milko_Djukanovic had the most liked content!

Community Reputation

234 Silver

About Milko_Djukanovic

  • Rank
    Korisnik
  • Birthday 10/18/1992

Recent Profile Visitors

2,431 profile views
  1. To se već radi, ali svejedno mogu da uđu i da smetaju, a zaštićeni su sa ANTI-DM sistemom, tj. ne može da se puca u njih. Samo policajac može da ih uhapsi. Treba im ili onemogućiti ulazak ili da u enterijeru firme koja se pljačka, pa čak i zlatare tj. banke ne radi taj ANTI-DM sistem.
  2. Apsolutno predlog na mestu. U nekom RP smislu, čovek ni ne bi imao želju da ulazi u objekat u kom su naoružani pljačkaši. Može umesto poruke na ekranu da je firma zaključana da izađe informacija: Upozorenje: Firma se pljačka/reketira - zabranjen pristup ili U toku je pljačka/reket ove firme, zabranjen pristup, a da kroz vrata u tom trenutku ne može da se prođe. Jedina druga mogućnost je da ANTI-DM ne radi u enterijeru. Veliki plus od mene, treba uvesti nešto ovako na sledećem update-u.
  3. Garsija, Argentinac, već sada sija, da li će na Rajku da razbija poput Mesija? hehe :D 

    1. Mr4z

      Mr4z

      Dobro pojačanje :)

  4. Mašiš poentu onda, a i dalje je moj post za nove igrače na mestu. Zašto? Zbog RolePlay-a. Ovako. Na primer, ti si novi igrač, dođeš na server, jel' ti zanimljivo da svaki dan radiš neki drugi posao koji je plaćeniji? Ili svaki dan jedan te isti, npr. pilot? Baš kao što ti pričaš za taj posao. I jel' ti zanimljivo da ideš naokolo i ležu ti pare na račun, dok ne dođeš do LVL-a za organizaciju ili od početka da se ubacuješ u organizaciju, malo neku manje zahtevnu, gde se bolje zarađuje i gde se uče pravila i kako stvari idu na serveru? Apsolutno sam za organizacije i za RP, a to što ti pričaš je RPG. Ako više voliš RPG, u redu. Ja sam protiv toga, tvoj stav, poštujem. Smanji se novac od aktivne igre, aktivnije organizacije i više se radi, sve vrvi od igrača, ne nabija se i LVL i zarada od čistog AFK-anja. Za skidanje kaznenih i za LVL apsolutno podržavam afkanje, čak i da se nešto para od toga dobije. Ali ovo sad previše utiče na igru na sereru. Neke firme ne zarađuju toliko, u organizacijama se ne zarađuje toliko. Ako se zarađuje, bolje je da to bude više od igre, a ne više od AFK-anja. Znači ne skroz da se ukinje zarada od AFK-anja, već da se smanji, da se podstaknu još više organizacije. To prati i rast zarade taksista, i veću platu na poslovima, veću zaradu u kriminalnim, veću zaradu u PD-SAJ, veću zaradu svuda. Dakle proporcionalno i ne gubi se apsolutno ništa. Pogotovo ako se ubace novi biznisi koji omogućavaju zaradu, novi poslovi, ako se bolje povežu sistemi. Ne treba od drveta da se ne vidi šuma. Ja baš smatram da je srž igre na serveru organizovana i dugoročna igra po organizacijama, kao i ta vrsta ekonomske igre.
  5. Roki i ja sam igrao do desetog LVL-a dok nisam ušao, radio trule poslove, otkrivao lakše načine zarade, budžio skill na oružju, gurao se, prijavljivao, tražio svoju šansu, pa dogurao do uglednog lidera i svašta nešto još. Polako. Imaćeš AFK manji, ali imaćeš i veću zaradu na nekom poslu jednom sedmično po ovome što ja pričam, imaćeš veću zaradu u organizacijama, imaćeš veći motiv da uđeš u organizaciju, imaćeš veći motiv za VIP-a. VIP je legitiman način da se dođe do neke zarade, ne vidim tu ništa sporno, ako ti se ne rade poslovi, a igra u organizacijama. A možeš i bez VIP-a da se trudiš i redovno prijavljuješ. Upoznaj se s ljudima, nađi način. Takođe, administracija treba više da utiče na lidere da ubacuju nove igrače. Pričaš s nekim ko je uvek bio otvoren sa novim igračima. Tako da polako, ne treba ti mnogo da dođeš bar do desetog LVL-a i prvih kola ili kuće i para za rokanje, ako si uporan i radiš na sebi da postaneš igrač vredan pažnje. Tako da lagano i uporno, imaš za šta da se trudiš. Zna se kako se sprema za organizaciju, ne ide to preko noći. Kreni prvo od AMS-a, saobraćajne policije, nauči pravila kako treba, pa da vidiš kako sve može posle. Takođe, može vrlo lako da se uredi da novi igrači imaju stari nivo zarade od AFK-anja, to je najmanji problem, do određenog LVL-a tako da opušteno
  6. Jedno je biti aktivan, jedno je AFK-ati. . . Ne znam da li si skapirao razloge za smanjenje o kom se ovde naširoko pisalo, a što se nadam da si ispratio, uz svo dužno poštovanje. Naime, rastu pare na serveru i to je teško ispratiti, a imaš 80K dnevno ni od čega zahvaljujući tom sistemu. Po meni, bolje da se zarađuje od hapšenja, oslobađanja teritorija, limita robanja na pljačkama, poslova, rada po službama taxi-ja, ams-a, u saobraćajcima i slično, od biznisa, firmi, kompanija i slično, nego na taj način. S toga je 50k hiljada je sasvim dovoljno da ti pokrije i to po trenutnim uslovima troškove po igraču za skoro 3 pljačke na dan recimo u kriminalnoj organizaciji i to je svojevsrna nagrada za lojalnost. Tu je i skidanje kaznenih poena afk-anjem, koje je takođe fenomenalna nagrada, kao i logičan rast lvl-a tj. respect-a, a naravno tu je i zarada od stečenog interesa kad se AFK-a, a sa VIP paketima je taj stečeni interes i veći. Cela poenta diskusije je da se dovede u red ekonomija cena da bi raznovrsna imovina bila dostupna novim igračima. To je bolje izvesti RP stvarima tj. RP zaradom u organizacijama i na oslovima i blagim i povremenim porastom poreza, koji bi pratio rast zarade na poslovima. Poenta je da se postepeno povećavaju zarade i na poslovima(za početak da se uvede da je svaki ili svaki drugi dan neki posao isplativiji od drugih tj. tzv "happyjob" npr.) i da limit robanja bude takav da u skladu sa većom konkurencijom među kriminalnim organizacijama bude automatski i više pljačkaša, a da pokriva sada opravdano veće troškove nabavke oružja, bolnice, rent-a, rastuće cene vozila, biznisa i sl, a da WL troškovi budu vraćeni na pređašnje. Mora da se uradi reforma taxi službe takođe. Govorim o najbrojnijim organizacijama tj. kriminalnim i jednoj od najboljih organizacija za početnike što je zapravo Taxi organizacija. To omogućava sledeće dobre stvari: - Rast popularnosti organizacija i aktivnog igranja u odnosu na AFK-anje - Veći broj pljačkaša i veća konkurentnost između samih kriminalnih organizacija - Veći broj VIP članova zbog manje zarade od klasičnog AFK-anja - Veća potreba za organizovanjem igrača - Veće kruženje novca među samim igračima - Pospešena ekonomija DPoena - Veći RP na serveru Dakle, po već ko zna koji put, iako ne kažem da mi je nešto teško: RP Zarada > Zarada od AFK-anja
  7. Da li će Garsija k'o zvezda za Zvezdu da zasija? Kladite se kod Uglješe na meč Young Boys - Crvena Zvezda! :) 

    1. Totti
    2. Milko_Djukanovic

      Milko_Djukanovic

      Sija tebra, već od samog starta!

  8. Nasmeši se bar ponekad, onim smehom što si znala, imaj srca za čoveka kom si nekad pripadala!

  9. |||||Link predloga u nastavku||||| Ko uopšte ne voli da poruči muziku? Pogotovo kad popije. A ako se za to dobije pancir? Da li pare treba više da kruže između igrača? Da li bi ste voleli da pravite kupoprodajni ugovor obezbeđeni, uz viski u kafani ili resetoranu i, opet, uz dobru muziku? Da ne može niko da vas pokrade i da olakšamo posao helperima i @Gatsby oko prevara kada su u pitanju velike prodaje? Sedi druže, popij piće, pojedi karađorđevu i reši egzistencionalne probleme. A ako već treba da kruže pare između igrača, što ne bi glad pospešila rad šopilenda, trafika, restorana i kafića? Prodavnica 24-7? Što ne bi nastao posao proizvodnje alkohola? Gde ide svo voće koje se proizvede na našim imanjima, ako neće da ode u neku šljivovicu ili kruškovaču? A što i taj posao ne bi bio u vidu neke kompanije? Razmislite!

     

     

  10. I izvinjavam se na duplom postu, mala dopuna na ovaj bug koji se tiče spawn-a nakon pogibije od eksplozije. Logičan neki sled događaja bi bio sledeći, kad bi se to uređivalo. Na primer: Kriminalac puca drugog kriminalca, policajac kriminalca ili obrnuto, jednom od njih se vozilo ili letelica pokvare, kreće da gori i on umire od eksplozije. Ukoliko skripta dozvololjava navedene opcije, a policajac ili kriminalac gine od eksplozije nakon pucanja u vozila, trebalo bi da skripta prepozna trenutak kada u četu piše: Vozilo je pokvareno, pozovite AMS. (/call 555)* (otprilike tako piše), a da ukoliko nakon tog trenutka metak protivničkog igrača ili protivnički igrač udari fizički vozilo, skripta to prepozna kao napad na vozilo. Kao što je poznato, kada više metkova nakon kvara pogodi vozilo, ono brže i eksplodira. Nekad je, zbog toga nemoguće izbeći smrt od eksplozije. Smatram da zbog toga ne treba ići u zatvor, već isključivo u bolnicu. Brzina učitavanja skripte je u tom trenutku verovatno jako bitan faktor. Međutim, da bi se taj faktor minimizirao, potrebno je kao u slučaju kada kriminalac bude /cuff-ovan i komandom /pu ubačen u policijsko vozilo, bude zamrznut na 3 ili 4 sekunde da bi skripta prepoznala da si radi o napadu na vozilo ili da bi se izbegla namerna pobigibija udaranjem automobila u okolne zidove, drveće i slično. Takođe, mislim da bi trebao da bude portovan od strane servera, sa crvenim ekranom, a da se nakon te 3 ili 4 sekunde pojavi informacija da li završava u bolnici ili u zatvoru. Time bi se izbeglo da bude free-zovan na mestu pogibije i samim tim to ne bi izgledalo nakaradno.
  11. Apsolutno živcira, ali i te kako ne živcira činjenica da ne odeš u bolnicu, već se pojaviš u udobnosti recimo svoje kuće ili baze. A u samom sistemu spawn-a prilikom smrti od ekslozije očigledno postoji taj bug gde ćeš da se pojaviš. U principu, treba da odeš u zatvor zbog eksplozije sa WL ili u bolnicu. Skripta bi trebalo da učita ukoliko sam pogineš(iskorišćavanje manjakavosti sistema tj. čest nonRP na taj način), pa da sankcioniše zatvorom ili bi trebalo da učita ukoliko ti je neko uništio vozilo. Ovde je mene u heli pucao čovek iz druge organizacije. Ako skripta može da prepozna AntiTeamDeathMatch(Veh) i AntiDeathMatch(Veh), onda bi trebalo da može da prepozna ono što nije jedno od ta dva, tj. pucanje između dve organizacije i da taj igrač ode u bolnicu ako pogine, a ne u zatvor. Možda tu i dolazi zaravo do bug-a. Kažem, ne razumem se previše, ali bi valjalo da se reši.
  12. Znači bug je. OK, tu su zaduženi momci sa servera, pa neka procene. . . Verovatno se i ti razumeš, otkud znam. Ovo drugo vrlo jednostavno može da se reši da se ne propadne kroz enterijer na sledeći način: Igrač koji se stvori u nekom enterijeru, bude free-zovan da ne može da se kreće narednih 5 sekundi, dok se skripta ne učita ili koliko se već proceni. Tačnije prilikom bilo kog spawn-a u nekom enterijeru, na način kao što je sprečen PG. Ovo prvo je već stvar u samom spawn sistemu, tu se već ne razumem, ali se nadam da može da bude rešeno.
×
×
  • Create New...