Jump to content

Milko_Djukanovic

Korisnik
  • Content Count

    842
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Milko_Djukanovic last won the day on May 28 2019

Milko_Djukanovic had the most liked content!

Community Reputation

416 Gold

About Milko_Djukanovic

  • Rank
    Korisnik
  • Birthday 10/18/1992

Recent Profile Visitors

4,655 profile views
  1. Nije stvar u zaradi. Mogla bi i da im se smanji zarada od hapšenja, ako redovno sprečavaju pljačke, kao glavni deo gejmpleja. Problem je u motivu da dolaze organizovani i spremni na pljačke. Trenutni motiv im je da hapse pojedince i eventualno otmu pare ili zlato pljačkašu, pa ga vrate do PD baze, kao i to što im preti kik iz organizacije. Fora je da se nađe dodatni motiv zbog kog oni treba da sprečavaju pljačke, a da to nikako ne bude od opljačkanih para, već od beneficija države. Recimo: - Policija spreči 10 pljački na dan - 1) Svaki policajac ima dodatnih 500$ na hapšenje pojedinca, ili - 2) Lideru policije se puni fond državnih beneficija za zaposlene(članove PD-SAJ) iz kog ih on nagrađuje.
  2. Pa to. Ne čuvaju ga za sebe sigurno. Ali može država neki beneficioni fond da osnuje ih kog nagrađuje bonusima uspešne policajce i mogu pare od kaucija da se iskoršćavaju za to. Time se podstiče još veća motivacija i bolja organizovanost PD-a, kao i veći autoritet lidera u PD-u. Da im ne bude jedini argument "kikovaću te ako ne dođeš na HGPS gde se skupljamo", već da imaju PD-SAJ članovi i motiv više.
  3. Jeste, ali nagrađivanje policije od strane države za čuvanje para građana i objekata koji mogu da se opljačkaju je realno RP. Da se nagrade najbolji pojedinci, da dobiju unapređenje, čin i dodatne iznose na platu. Ako bi to bilo u skladu sa sistemom plaćanja kaucije i ako bi se dodavale ta pare i po broju sprečenih pljački, a taj iznos bude neki prihvatljiv za većinu igrača i administraciju, onda nema razloga da se ne uvede neki fond za najbolje članove PD-SAJ. Dakle fond, a ne sef. Sef od opljačkanih para je stvarno besmislen.
  4. Daleko realnije rešenje je jedno koje sam spominjao na dva svoja predloga, koji bi spojeno bili daleko smisleniji. Evo o čemu se radi: Kad bi se uveli bonusi za PD/SAJ koji bi se finansirali od plaćanja kaucije za drugara koji je uhapšen od strane nekog njegovog prijatelja iz Republike, kao i vađenja zlatom, što bi punilo zajednički fond(nikako sef od opljačkanih para) imali bi određeni fond para koji bi pomogao lideru PD-SAJ da daje bonuse svojim članovima koji su se pokazali kao najbolji na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou(kako odluči lider). Vađenje uz pomoć kaucije podstacinje aktivnost na serveru i bolju saradnju među igračima, a pritom će i pare od toga dodatno motivisati PD-SAJ da idu i sprečavaju pljačke i hapse ljude. Osim tog sistema, može da se uvede sistem "državnih beneficija" po broju sprečenih pljački na dan. To bi takođe moglo da ide u neki fond(lepše reći nego sef) kojim bi lider raspolagao na nivou dana, nedelje, meseca(kako on odluči). Time bi posebno motivisao svoje članove da dolaze na pljačke banke i zlatare. Ne bi im jedini motiv bio da posle hapse osumnjičene sa mdc liste ili da ne dobiju kick od lidera, već bi trudom mogli da ostvare i bonus za svoj sopstveni džep, što je, složićemo se, dobar motiv. Posebna stvar sa ovim predlozima jeste podsticanje timske igre u PD-SAJ, koja se ne zasniva samo na mogućnosti lidera PD-SAJ da kikuje neposlušne. Ovime bi svi članovi PD-SAJ bili daleko zainteresovaniji da prave što bolje taktike i idu u grupama prlikom hapšenja krminalaca. Dakle, timska igra u PD-SAJ bi dobila dubinu. Tako bi najbolji tandemi verovatno bili i najbolji kandidati za dobijanje nekog od navedenih bonusa.
  5. U poslednje vreme se, sem pravila VA i LTA koja su nedefinisana i pravila PG (ulazak policije da spreči pljačku kroz kišu metkova i masu kriminalaca ispred zlatare, sa ciljem da se spreči pljačka) dešava kršenje još jednog DEFINISANOG pravila. U pitanju je pravilo DB. Dešava se da se igrači zaleću zapaljenim vozilom, radeći tzv. "kamikazu" pri čemu koriste masu svog vozila(PD najčešće maricu) da se zalete u igrače, razbiju barikade i pritom skinu masi igrača HP prilikom eksplozije vozila. A pravilo glasi ovako: 3. Drive By (DB) Igrač će biti kažnjen ukoliko konstantno gazi igrača s' ciljem da mu skine HP. Problem nastaje u činjenici da će najčešće, u samoodbrani, kriminalci brane pucnjavom na ta vozila(najčešće PD maricu), što PD zloupotrebljava i svejedno skače iz zapaljenog vozila koje je u pokretu i svejedno postigne svoju nameru da vozilo eksplodira u blizini kriminalaca. Jedno od mogućih rešenja za ovo jeste da se uvede sistem nemogućnosti iskakanja iz vozila u pokretu(čak i kad se pusti komanda "w"). Osim toga, spectanje i snimanje su izuzetno poželjni u takvim situacijama, da bi počinilac bio pravilno sankcionisan, nakon žalbe na forumu. Može da se desi da čak i ako zna da će poginuti u eksploziji, igrač ide namerno da uradi kamikaza napad. Zato bi bilo poželjno da se uvede još strožija kazna za nenapuštanje eksplodirajućeg vozila. Tu nastaje problem što igrači koji nisu išli da rade kamikazu ne mogu da iskoče iz vozila koje hoće da eksplodira. Zato je gorenavedeno rešenje dovedeno u pitanje. Dakle treba se ovime ozbiljno pozabaviti. Slikovito gledano dešavaju se sledeće situacije: 1) PD-SAJ se zaleće maricom, kriminalci je rešetaju, ona eksplodira u neposrednoj blizini banke-zlatare, čime skida HP masi ljudi koji se nalaze ispred. Time krše pravilo DB i PG. 2) Kriminalci se malo udalje, policija radi PG i uleće da spreči pljačku u zlataru-banku iako ispred još uvek kriminalaca. 3) Kriminalci koriste komandu /q i idu u "jail", vade se uz pomoć zlata i odjednom se cela akcija seli ispred BG-PD stanice. To je LTA i PG. 4) Osim toga, i sami kriminalci često uskaču u vodu cuff-ovani, često i sa opljačkanim kod sebe, jer znaju da PD-SAJ ne mogu da ih vuku kroz vodu, niti da im skinu HP. Ali mogu da ih obore, što je pomalo besmisleno u vodi, kao što je i plivanje sa lisicama besmisleno. Maksimalno što bi neko sa lisicama na leđima mogao da radi u vodi jeste da se nekako nogama održava u mestu. Ovako ispada slobodan čovek kad uskoči u vodu. To je zloupotreba i može se okarakterisati kao nonRP ili kao BA, a čak i PG. 5) Igrači kojima su stavljene lisice(kriminalci) trče ispred policije i onemogućavaju im da pucaju ostale kriminalce čime krše pravilo BA, zloupotrebljavajući činjenicu da im se ne skida HP. Za svaku od navedenih situacija koje nerviraju igrače i koje se protežu kroz TS3 diskusije, a ne ovde(što je pogrešno), može razgovorom da se nađe rešenje. Za VA i LTA sam otvorio temu, dok sam za PG uletanja u banku-zlataru(popularni RPS) napisao poprilično opširan predlog koji je Vranjanac naveo. Dalja diskusija treba da ide na te dve teme, kao i ovde. Ovde treba da se priča na gorenavedene probleme pod rednim brojevima: 1, 3, 4, 5. Pa da vas čujemo.
  6. Postaje stvarno nepodnošljivo nekad. Najobičnije rokanje se zbog 4.500$ izbegava, a pritom i totalno smešno i non-RP izgleda kad se igrači jure sa VIP-portom... Gubi se previše RP na serveru zbog ovoga... Valjalo bi da se reši... Kao i masa drugih stvari koje se tiču gejmpleja u Kriminalnim organizacijama i PD-SAJ. Jedna od njih je PG koji PD radi ispred banke-zlatare, kad kroz masu kriminalaca i pod kišom metkova uleće komandom "F" da bi sprečio pljačku. Popularno među ljudima to se naziva RPS, a na serveru je definisano kao pravilo PG. Više o toj i drugim relevantnim stvarima na ovoj temi:
  7. Ime_Prezime (kao na serveru): Inkognito Godine (OOC): 27 Slika /stats (možete ukloniti novac): https://ibb.co/D4b9Ynm Slika /weaponskills: https://ibb.co/XLDLBcj Da li imate normal na TS: da Dodajte nešto: da
  8. Nisam od juče tu, znam da je tako. Ali se i automatski dobija WL ako si u određenom radijusu tj. prostoru ispred banke-zlatare. Što se same teritorije tiče, moj post je jako star, skoro godinu dana. Od tad je već to promenjeno. Automatski WL se ne dobija na teritoriji ukoliko se otima od druge kriminalne organizacije. A dobija se ako se uzima od PD-SAJ. I ako ovo drugo nije baš totalno RP, ima smisla zbog drugih okolnosti na serveru. Na primer, ime i ID iznad igrača mogu da se vide tek pri jako velikoj blizini. Čak je donekle i RP da neki tamo građani(nepoznati) prijave kriminalce koji se skupljaju na mestima odakle su i ranije stizala oružja, mada je diskutabilno. Takođe, usled učestalih pljački banke i zlatare, hapšenja lica sa mdc liste, kao i sprečavanja pljački GunShop-ova, rađenja RK i slično, nerealno je očekivati da policajci idu i u patrole na teritorije. Prosto bi im oduzelo previše vremena i trenutno su organizacioni kapaciteti u smislu spremnosti lidera PD-SAJ i njihovih članova za tako nešto jako mali, kao i voljni momenat među administracijom. Slažem se samo da bi bilo RP da se neka minimalna svota novca(1000$ po teritoriji) skida po satu iz sefa kriminalne organizacije za onoliko teritorija koliko imaju zauzetih. Ako već kontrolišu uvoz oružja, moraju bar nekako da ga plaćaju. A sasvim je u redu da PD-SAJ imaju korist od toga, tj. da dobijaju državne benificije ukoliko čuvaju republiku od ilegalnog oružja kako treba.
  9. Pozdrav brate. Čekao sam da napišeš neki opširniji predlog, a inače pratim šta pišeš na FB i kapiram koju sliku imaš u glavi, jer često i sam imam istu,. Međutim, ne pišem predloge previše jer se slabo uvažavaju i uzimaju u obzir, a čak i ako izdetaljišem na njima i insistiram, oni se izgube u moru drugih predloga. Nek ova tema bude jedna dobro generisana tema za sve sitnice koje bi mogle da se ubace i koje igrači već duže vremena žele, a tebi svaka čast. Istaćiću neke od tvojih crta u ovom opširnom predlogu koje su mi posebno interesantne i dodati i nešto svoje: 1. Zaista je potreban posao između BG i SA, posebno koji povezuje deo oko Crvene Zone(npr. Prevoznik oružja - prevozno sredstvo Dune ili nešto slično, a da se posao vozi od CZ, pored novog spawn-a u BG, do naplatne rampe, pa negde u SA(Gde pristiže oružje). Oružje bi moglo da se kupi na nekoj lokaciji u kompanijama u blizini PO2 i RM baze, a to otvara niz novih mogućnosti, npr. za otimanje kamiona sa oružjem >D ). Mnogo je lepo videti da sve zuji po putevima, posebno velika vozila, odaje utisak živosti servera i sve deluje više RP tj. realističnije, a to je i povvod za opuštanje ljudima uz muziku ili priču na TS3 sa drugarima, dok zarađuju da imaju da rade duge stvari na serveru. Kome treba EuroTruck kad može u RP svrhe da vozi kamion? Osim toga, dodao bih i neki zanimljiv posao koji bi koristio Auto put od BG zlatare (ona 2 paralelna tunela) do Zagreba (oko Maunt_Chilliad-a). Ona drva sa drvoseče neko ipak treba i da preveze. od 2. do 13. Treba sve to, skapirao sam da si sve to mislio da je ekstremno potrebno na naplatnoj rampi. Ti sistemi već postoje(AMS radi rtc, SP daje kazne). Zato se to može rešiti na RP način - Lider SP i lider AMS moraju uvek da imaju bar člana ili njih nekoliko da regulišu situaciju na naplatnoj rampi. Tu bi vođa lidera @Kljajić, mogao da da instrukcije. Međutim, problem nastaje ako nema aktivnih članova AMS i SP. Zato bi automatksi trebalo da se dobijaju kazne za: Prekoračenje brzine tj. automatski radar ako nema članova SP na naplatnoj rampi i automatska kazna za neplaćeni prolazak kroz rampu - bilo skokom preko nje ili iza nekoga ko je već platio. Kada dođe član SP, onda on zarađuje od toga i to menja i poslove na rampi i sve. Sično kao na sistemu Aukcije, trebalo bi češće da se respawn-uju vozila na granici, a treba i da se poveća zarada od RTC-ovanja vozila za članove AMS, pa bi imali i motiv više da proveravaju naplatnu rampu. Takođe, mogli bi da budu pozvani od strane SP, ako za to postoji potreba. Dakle: - Automatska kazna za brzinu, pogrešnu stranu i preskakanje rampe tj. neplaćanje iste u odsustvu SP - SP preuzima kažnjavanje kada dođe na naplatnu rampu, proveravaju pojaseve, pišu kazne i za sudare, posebno za bump-ovanje s leđa - Vođa lidera nalaže liderima SP i AMS da pokriju naplatnu rampu(SA-BG) - Bankina po sredini koja razdvaja smerove - Veća zarada AMS članova po RTC-u vozila - Češći RTC vozila na naplatnoj rampi SA-BG Tu si zaboravio jednu stvar koju si spominjao na FB, a u pitanju je ograda - bankina po sredini autoputa sa jedne i druge strane naplatne rampe. To bi ekstremno doprinelo poštovanju strane i RP izgledu svega toga. Tako da, malo je i do domišljatosti samih igrača, a malo je i do onoga što može da se uradi. Organizovana naplatna rampa bi poboljšala funkcionisanje na relaciji između 2 grada. 14. 250$ je realna cena na naplatnoj rampi. 500 je previše, 50 premalo. 250$ je četvrtina plate po satu ako je igrač u RP organizaciji(čak i nešto manje) i toliko iznosi 2 hleba u Šopilendu. 500$(pogotovo u oba smera) je već cela ta plata i otud i toliko preskakanja i uletanja iza onoga ko plaća. 19. Ovo treba pod hitno!!!!! Busevi, DFT, generalno velika vozila, ne staju u PayN'Spray '-.- . AMS je orjentinsan na Beograd(i možda bude na naplatnu rampu) i treba mu dosta vremena da stigne do udaljenih delova na mapi(Zagreb i Sarajevo). Helperi ne popravljaju vozila, VIP-a nije lako naći, osim ako sam nemaš VIP rank, a to radi V-fix komande. Zato bi bilo potrebno da se bar na po jednoj lokaciji u oba grada (SA i ZG) naprave mehaničarske radnje za velika vozila!!!!! Takođe, u daljem toku odgovora, okačiću svoj predlog za bolničare i AMS, u kom AMS treba da ima i opciju Spawn-a sa njihovim vozilima u SA i ZG ili, čak, svoje garaže sa vozilima tamo. 21. 32. Stvarno bi trebalo da se ukine limit ili da se poveća barem, ali bi trebalo da se oduzme cela plata ukoliko se ne staje na stanice. Jer će mnogi samo sesti u voz i nagariti do daske, ne mareći za stanice. To niti je RP, niti je teško za isvesti, jer sve što treba da rade jeste da koriste W na stastaturi. Već neko vreme priželjkujem da se reši Bug koji postoji sa sedanjem u neki od vagona(komanda g na tastaturi), gde Anti-cheat izbacuje ukoliko neko to uradi. Takođe, stavio bih rent pored stanica za voz i uveo bih još više stanica za putničke vozove, pa bi oni mogli i praktično da se primene za prevoz. 33. Ovo već postoji 36. Taxi je bolna tema za mnoge. Već neko vreme od uvođenja novog sistema sa rent kućicama jedva da ima posla. Nedostupan je, dugo treba da dođe do putnika i svako se pre odluči na rent nego na taxi. Pisao sam opširan predlog kako bi mogao da se oživi, ali od toga izgleda nema ništa, za sad. Da sam lider, češao bih se po glavi samo tako. Ovako je najbolje da se uvede kao posao, sa komandama koje trenutni taxi članovi imaju. I baza bi ostala na mestu sa vozilima takođe. Uveo bih opciju da ide na rendom adrese. Bilo bi lepo videti kako žuti automobili zuje po gradu, bez obzira vozili nekoga ili ne. Na sve što si naveo, dodao bih još 2-3 stvari koje igrači već neko vreme žele i sitne su, ali bi značile: 1. Bankomat u blizini SA bolnice 2. Rent u blizini naplatne rampe SA/BG sa Beogradske strane 3. Češći respawn vozila(od organizacije) i izbacivanje rent-a iz tog sistema zato što ne postoji limit u broju rentovanih vozila na serveru 4. Respawn poslovnih vozila ukoliko igrač AFK-a u njima koristeći ESC-meni 5. Vremenski limit (maksimalni) za određivanje svakog posla pre respawn-a poslovnog vozila (recimo 25 minuta jer nema posla koji za to vreme ne može da se završi) U svakom slučaju, pohvale za cimanje i nekoliko izuzetno dobrih ideja. Izuči još postojeće opcije na serveru. Recimo, ne treba /call za policiju, kad se za masu stvari WL dobija automatski. Za mehaničare postoji već to, kao i za taxi. Za SP je to malo teško izvodljivo i ne bi ni znali koga traže kad su pozvani. AMS = Parking servis. Nastavi ovako, ideš u pravom smeru.
  10. Ime_Prezime (kao na serveru): Inkognito Godine (OOC): 27 Slika /stats (možete ukloniti novac): https://ibb.co/J7YqxX2 Slika /weaponskills: https://ibb.co/TT5pTrS Da li imate normal na TS: da Dodajte nešto: da
  11. Izvinjavam se na duplom upisu, ali bih čisto da rezimiram tj. kažem do kojih smo zaključaka došli: 1. Dakle, u ovom sistemu bi se u slučaju PD/SAJ-a prilikom pokušaja protrčavanja kroz gomilu kriminalaca i ulaska u zlataru/banku u nameri da se spreči pljačka na ekranu pojavljivalo objašnjenje: Taj PG je zabranjen, nisu /cuff-ovani svi kriminalci ispred banke/zlatare ili nešto slično. Samim tim član PD-SAJ ne bi mogao da uđe u banku-zlataru automatski; 2. Neulazak članova PD-SAJ bio bi osiguran time što bi svi igrači bande-mafije-PO(obe iz saveza), a koji pljačkaju, ispred banke-zlatare morali da budu /cuff-ovani da bi organi reda mogli da upadnu u banku-zlataru. To bi važilo u određenoj zoni-radijusu ispred banke/zlatare. Zaključeno je da zbog "štekanja" ta zona ne može da bude po okolnim ulicama, zgradama i da bi bilo zabranjeno korišćenje animacija(u teksturama). Zona-radijus bi bio samo po ulicama ispred banke i zlatare i u toj zoni ne bi mogle da se rade animacije(sli;no kao na teritorijama i u enterijerima). 3. Radijus-zona kod zlatare/banke važi i za članove kriminalne organizacije i saveza koji pljačka koji su bez WL-a, a ne samo za one sa WL. Time se izbegava uletanje u radijus-zonu u poslednjem trenutku samo da bi se sprečio već spremljen upad policije, a policiji daje razlog da na RP način podeli WL-ove preostalim kriminalcima(komanda /su [id] [razlog] [wl] ). Ovako ona mora da opkoli banku-zlataru, počisti sve ispred, pa tek onda da upada unutra, što je zapravo najviše i poenta svega ovoga. Dalja diskusija odnosi se na ovo pod rednim brojem 3. Kako bi tu moglo da se uredi? Možda da kriminalci dobiju prilaz banci-zlatari kao i prilikom ulaska u iste, automatski po ulazu u zonu-radijus? Na primer, mogli bi da se čuvaju dok ih policija ne suzbije ka vratima, a kad već priđu tu, da dobiju WL. Šta mislite? @Stefan_Maticc @Shinigami @Imran_Supra Dakle: Opcija 1) Policija stiže i pre upada u banku-zlataru deli WL-ove kriminalcima, ako ih ima bez WL-a, cuff-uje ih, pa upada u enterijer banke-zlatare Opcija 2) Kriminalci automatski dobijaju prilaz banci-zlatari za vreme pljačke ako uđu u gorepomenutu zonu-radijus, slično kao kada uđu u banku-zlataru Opcija 3) __________
  12. Ime_Prezime (kao na serveru): Inkognito Godine (OOC): 27 Slika /stats (možete ukloniti novac): https://ibb.co/3B6Mp04 Slika /weaponskills: https://ibb.co/F4KPFsR Da li imate normal na TS: da Dodajte nešto: da
  13. I da je policajac Robokap, Čak Noris ili ko već, ne bi mogao da protrči kroz kišu metkova tek tako bez ogrebotine i da spreči situaciju. Da je supermen, ne bi mogao. To je poenta ove teme, a ne da se priča o skilu i onome što se dešava ispred same zlatare. Ako njih 5 ne može ispred da ga zaustavi, na njega jednog ili dva, onda treba da se zapitaju šta im je sa skilom. Tu ne pomaže nikakva automatizacija, osim čita, koji je, naravno, zabranjen. Dakle, ako PD-SAJ reše sve kriminalce od saveza koji pljačka banku-zlataru, onda tek mogu da ulete u samu zlataru.
  14. Ovo je toliko besmisleno da bi tema trebala da se obriše, jer uopšte nije RP. Realnija je priča da po broju sprečenih pljački na dan policija dobija bonus na plate na nedeljnom nivou od strane lidera.
  15. Može da se zašteka, ali može i da se nađe sa komandom /fs ID. Tako da to pada u vodu. I taj radijus treba da bude samo ispred zlatare/banke, nikako iza i po "štekovima". Dakle isti sistem kao kod automatskog dobijanja WL za prilaz. Jednog zaštekanog čoveka sa WL i robera može da reši čak i jedan malo bolji policajac-sajevac. I bolje je da je koncentracija na "skill-u" nego da može da se radi ovako banalno kršenje pravila ko do sad. Tako da si i ti u pravu delimično tj. 50% - 50%. Jedini problem bi nastao ako se "zašteka" neko ko nema WL i samim tim ga nema na /mdc listi, tj. samim tim ne može na njega da se koristi komanda /fs. Rešenje za to je jednostavno. Taj radijus bi bio jednak radijusu u kom se dobija WL za pljačku-prilaz za vreme pljačke, jedino bi se razlikovao od tog samo u tome što ne bi važio za visinske lokacije tj. zgrade okolo i zgradu same banke-zlatare, tj. bio bi samo na ravninama tj. ulicama ispred banaka i zlatara. Osim toga, važio bi i za one kriminalce sa WL i za one bez WL koji se nađu ispred banke-zlatare. Zbog kršenja tog pravila može i lider da se izgubi, a svi znaju da nimalo nije lako biti lider PD-SAJ-a. To je još jedan od razloga što ovo treba da bude rešeno. Zato treba ići na to da se reši, a nikako da ostane opcionalno. Gledajući to kroz RP, to izgleda ovako: PD-SAJ stiže ispred zlatare-banke, čisti krug ispred, metkovima i ostalim sredstvima prinude, čisti taj reon i opkoljava ulaz-izlaz u banku-zlataru. Tek tad razmišlja da taktički uleti u banku-zlataru, a nikako kroz kišu metkova i poput bombaša samoubice ili nekakvog kamikaze. DODATAK PREDLOGU: Pošto zbog radijusa u kom se dobija automatski WL, dosta igrača može da izbegne dobijanje istog automatski, treba ovaj automatski sistem primeniti na sve članove kriminalnih organizacija koje pljačkaju u radijusu oko banke-zlatare, bez obzira da li imaju WL. TAKOĐE: Radijus u kom radi sistem bio bi samo na ulicama i ravninama ispred banke-zlatare, a ne po okolnim ulicama i na zgradama.
×
×
  • Create New...