Jump to content
Coma

Kako popraviti mikrofon #1

Recommended Posts

Svakome se u nekom trenutku može desiti da mikrofon iz određenih razloga otkaže, radi nepravilno ili proizvodi čudne zvukove. U takvim situacijama mogu se preduzeti određeni koraci, da bi se proverilo, da li je kvar nastao mehaničkim putem ili je problem u sistemu.

 

Ukoliko ste se uverili, da je kvar nastao mehaničkim putem, najsigurnije je kupiti novi ili da ga popravi neko ko se razume.

 

Ukoliko mislite da je kvar nastao u sistemu, onda postoji nekoliko stavki koje možete uraditi da bi ste se uverili da je Vaša pretpostavka tačna. 


 

1. Proverite da li je Vaš mikrofon ubačen u odgovarajući port

 

2. Proverite da li Vaš mikrofon radi na nekom od zvučnih programa, kao što su Audacity, Team Speak, Discord…

 

3. Proverite da Vam mikrofon nije isključen u podešavanjima, sledećim koracima:

 

 

 • Kliknite na dugme “Start” na Vašem desktop-u

 

ubsPeONxoqjGOxPcrxBA3h5xcJ_B4zITV187JCfuEGmb3t1yxKgHds_8sZEPARo2Es73tXOGMv0mNGs-DqHgLKgj4694-d_4mR8GJ6c29icYDzxbWY3-QLVFfbqAyDy6g2lSDYXBLziUWLxw5JZ7QoE3M1ZpmFjig30iMfcUNerqgOP2kDhBagU2-4Wh2w

 

 

 • Zatim u pretraživaču ukucajte “Control Panel



Dx_6hjt16sJNPX5WP7xLDijg2SgwCNkQfG_kbfvV5m6erTRu--17pSzk2nkyJVV2bqv3KwLjY3b0ZhmHaRYyIMxICd8IG7UG2QjIgbZHlxhEavdJ2DgXe2RHOwS0AELhnIBZbadq2vqZGIZ3rkYVE9bsS66UEOlQkJj_hCV-LPGrowxpvRbCVrnZQ1ndWA

 

 

 • Zatim idete u “Hardware and Sound

 

v3Fmpct6Tjose3VCuQgCCSG2YbYU5F9DAnHXHhKGphvkdTrPVfxJiINWBX1PTcJTx_StYqlD4CzTJ45H9VhUl9JD_yPzsrdgBmMbMlyXVIYb8fvGaamzgYGOp4dYz5hHi29pe8htYh93P_2l_YYAbvJkxJHLV1b5w1hJW7jTGCAsDHvaaom-V0FAfyI-GQ

 

 

 • Zatim u “Sound


ewKYMkJoZ23aS5DR_vquQjze66Dy7MVUe7YbbBPEOIA9HISujuKvobFO7iHKF2sNBxyqQhrVBpTGncn0HKM8kADV-TEvymG9LTXcr0O3pFZqrLf-_PeuP0juyqEOem0PK0Z0T6KIvlku8_VVm189obWs0HhA3PlQt1YXdPNvGTo1BzWcTljTAzYRRAr_VA

 

 

 • Kada Vam izađe ovaj mali prozor, idete na “Recording” 


yUX3U_bEdf9pzgE-9L2zEXhaAVkbMc5sO6iyOVOF5Xtw3pckE0h2fvM6pyx2iw6TU4V55cdl-kgl85CYGHUZo3s9skxfgdvRRJsqkybHubIvbBlEUOJnZ6qbA93rVqeOhviUV11n55PyXgTI774yXK2ivGUxwBfnYBzbRNJFR4zvjNRfCJKoRBPqI20-MQ

 

 

 • Kada selektujete Vaš mikrofon, kliknite na “Properties



4DxQ5LBeQB9OswdLYHi01HiwBEO7fstuwG4SkrjDh8AAbN_kX9dorbnk2lzXcs9JT4nX6JYlqw3WA-jz2-bxtbMoFo0t_8vMPmAb0hMuZqrLULbWC0ZiGgd0FYtIHQqqwf6ohnk3KRxEjsPkIaKxCocD05ytzs6K7LXApv8D7lQsHv5vyaAgAFckmlObxQrfhNptv57YSxbwB_lr1hAJio_JxAad6o-Z--9PFhsy4_jh7QHnW-zpwvG_an71GQpmm-ARfDpRC5Ycf-x7IhDe391Kkw4KfRzG_Ucd6Ieqf2EH4i7u-S-M37t0dymZ5AfaZS8lFjkNtijwMDp4e_jzwe-VOvDX21WbyhABJHVs0iYPSK8Saxl2MBpLOp8w

 

 

 • Kada Vam otvori stranicu “General” na skroz donjem delu imate tekst “Device usage”, gde sa desne strane, ukoliko Vam piše “Don’t use this device (disable)”, kliknete na to i selektujete “Use this device (enable)


nC8aC_rksPD4-slbsaD7i4RgszI4VW4dQ9lct8bCaDoW9YUpBGk5k6aT_zgxdx2QB06McqAQloKeSWnGYt_TP3hY9doj5m2ePLEYdavEHlv_a0DEsp7xj681njx1DgGOivgpMg_1nnqrYaUA7jKNuSZCo0EPraLGTrj6EpGHNDnOQe8QZIOpVcusR9VZ4g

 

 

 • Kada ste to uradili idete u donji desni ugao na dugme “Apply” i “OK

 

CFwmamhsUrSHxButccc3dPf6k1aleksY7gEv3SFZqAAE7JXQthKQCdR9rf4irifjKiYPEvk2zbFyNBrycp9-d1FjwUZO6386ch9PwQNx4oHEHJCA8vsrSbf_BMnP8VygjnDGpy-hOhF1yy490rQoPUf1WcxU1uNazbDM-8rq79-jJGx9SfP21guCSXNtDA

 

 

 • Ukoliko Vam se ne prikazuje mikrofon uradite sledeće:

 

Kliknite desni klik na prazan prostor u “Recording”, a zatim selektujte “Show disabled devices

 

PzPrGAKN2Ij3lJGx5dftFu2EFLiwTZ6IZ_z23XIQ2A7tkuAUJtwmg0cdIbwdk_I1GglKyrRIvKOTvgIqDb6f-gWAcMRsFBKFX_QZ3UghUOONnJHVHwdrFhXLmwyE5XuB6vjtj74nPwYjpRpDiesrXJZkkg0KN9ucStdvsaeDLGVUOtflaELzf3U9PUDxmA

 

 

 • Zatim selektujte mikrofon i idite na “Properties

 

WTkF78Fb-SaTB89ZvJjZkl8kgHwrC0A_Ko_WdG7g2rIUxJm3Gws0ZTewnbrXPAKRAzJcoaHF3AzmePf-xxgq2lZvRCqkld3ktoVgSpAuINapg0uD0zYiXulbBHtbqvEsszPZRDBf-E3x-WZuW-CgDWbgeQX6LE8FjiHwIdKaRj74q0V1jUc7xCvfq-7htQ

 

 

 • Kada Vam otvori stranicu “General” na skroz donjem delu imate tekst “Device usage”, gde sa desne strane, ukoliko Vam piše “Don’t use this device (disable)”, kliknete na to i selektujete “Use this device (enable)

 

hNVv7dnhOjzgZsSwaHCyyY2c285Rqzp8vaVE_30m3zCzy6cwUvztXrFrRM53Y9rwuJ-PyDT5N7uB71LJh-JnQZvCDpbBRr5cNcUhcvjt4o7I7yThcYJ_FuqdkOZWMj9Na0HiQUvZuuRSfIkVi7DzxgX6HNb7sSMV7bmf-UcuLtqw1pwi5qEEuRf8MTM2tA

 

 

 • Kada ste sve završili idete na “Apply” i “OK

 

4x_LmtKBFUlvlE0nPRQhFlxc_omkIW19XUsRMmWwXHFUjlQ6haTPitHCgWiOBoVWgb_5AimtF7Pc99bPW1VMyrGSKB2hB7qpKpd9pGWLh_rUrIX72Ovhs0B7CmJA7tJCpyhXcwTvwynPFtngJDm3g4WlzCkYvDV1l2DwgfqqECUtTACxWhqTdjfJrX6LHg



 

Kada ste to završili udjite u programe kao što su Team Speak, Discord i proverite da li je Vaš mikorfon u funkciji. Ukoliko mikrofon i dalje ne radi, pogledajte ostale korake.

 

4. Pokušajte da restartujete svoj računar, radi moguće greške u sistemu (npr. ukoliko se čujete na Discord-u, a ne na Team Speak-u)

 

5. Druge načine za rešavanje ovog problema možete naći u subforumu “TS3 - Pomoć”

 

6. U koliko Vam ni jedan tutorijal nije pomogao, postavite pitanje u subforumu “TS3 - Pitanja u vezi TS3-a”.

 

 

Nadamo se da smo Vam ovim kratkim tutorijalom pomogli da rešite svoje probleme sa mikrofonom.

 

Ugodnu igru želi Vam Team Speak 3 administracija 


 

Autor: @ Djolenzzi

Edited by Borjan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.