Coma Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 (edited) Svakome se u nekom trenutku može desiti da mikrofon iz određenih razloga otkaže, radi nepravilno ili proizvodi čudne zvukove. U takvim situacijama mogu se preduzeti određeni koraci, da bi se proverilo, da li je kvar nastao mehaničkim putem ili je problem u sistemu. Ukoliko ste se uverili, da je kvar nastao mehaničkim putem, najsigurnije je kupiti novi ili da ga popravi neko ko se razume. Ukoliko mislite da je kvar nastao u sistemu, onda postoji nekoliko stavki koje možete uraditi da bi ste se uverili da je Vaša pretpostavka tačna. 1. Proverite da li je Vaš mikrofon ubačen u odgovarajući port 2. Proverite da li Vaš mikrofon radi na nekom od zvučnih programa, kao što su Audacity, Team Speak, Discord… 3. Proverite da Vam mikrofon nije isključen u podešavanjima, sledećim koracima: • Kliknite na dugme “Start” na Vašem desktop-u • Zatim u pretraživaču ukucajte “Control Panel” • Zatim idete u “Hardware and Sound” • Zatim u “Sound” • Kada Vam izađe ovaj mali prozor, idete na “Recording” • Kada selektujete Vaš mikrofon, kliknite na “Properties” • Kada Vam otvori stranicu “General” na skroz donjem delu imate tekst “Device usage”, gde sa desne strane, ukoliko Vam piše “Don’t use this device (disable)”, kliknete na to i selektujete “Use this device (enable)” • Kada ste to uradili idete u donji desni ugao na dugme “Apply” i “OK” • Ukoliko Vam se ne prikazuje mikrofon uradite sledeće: Kliknite desni klik na prazan prostor u “Recording”, a zatim selektujte “Show disabled devices” • Zatim selektujte mikrofon i idite na “Properties” • Kada Vam otvori stranicu “General” na skroz donjem delu imate tekst “Device usage”, gde sa desne strane, ukoliko Vam piše “Don’t use this device (disable)”, kliknete na to i selektujete “Use this device (enable)” • Kada ste sve završili idete na “Apply” i “OK” Kada ste to završili udjite u programe kao što su Team Speak, Discord i proverite da li je Vaš mikorfon u funkciji. Ukoliko mikrofon i dalje ne radi, pogledajte ostale korake. 4. Pokušajte da restartujete svoj računar, radi moguće greške u sistemu (npr. ukoliko se čujete na Discord-u, a ne na Team Speak-u) 5. Druge načine za rešavanje ovog problema možete naći u subforumu “TS3 - Pomoć” 6. U koliko Vam ni jedan tutorijal nije pomogao, postavite pitanje u subforumu “TS3 - Pitanja u vezi TS3-a”. Nadamo se da smo Vam ovim kratkim tutorijalom pomogli da rešite svoje probleme sa mikrofonom. Ugodnu igru želi Vam Team Speak 3 administracija Autor: @ Djolenzzi Edited December 5, 2022 by Borjan Link to comment Share on other sites More sharing options...