Jump to content
Arizanovic

Kako bi server izgledao bez sistema neaktivnosti?

Recommended Posts

Serverbezsistemaneaktivnosti.png.d7e3a4c840b565cb52a84e03a18dc14f.png

Pozdrav samperi i samperke!

Ranije sam često bio u prilici (a i sada sam, samo ređe) da čujem da se neko žali na ovaj sistem jer mu je otišao acc, auto, kuća itd., ali on uopšte nije negativna stvar, da nema ovog sistema na serveru bi bilo "problema".

Kakvih? Na primer ne bi bile oduzimane kuće neaktivnim igračima koji su neaktivni i sve dobre kuće bi bile kod istih vlasnika čak iako su neaktivni. Naravno ovo se može odnositi na bilo šta drugo, ali kuće su bile samo primer.

image.png?ex=665eecdc&is=665d9b5c&hm=ce7

Ja lično mislim da bi bez ovog sistema bilo 10 puta drugačije i teže za igru jer ne bi bilo potrebe da se resetuje išta. Čak bi se i ubila potreba za registrovanjem vozila i jedini razlog bi bio da se izbegne tiket od 1500$.

image.png?ex=665eecdc&is=665d9b5c&hm=ce7

Da li ste imali priliku da izgubite acc ili nešto vredno na ovaj način?

Da li biste nešto promenili kod ovog sistema (vreme za oduzimanje određene imovine, način za to i sl.)?

Šta vi mislite o ovom sistemu i da li bi bilo bolje ili gore bez njega i zašto? Napišite objektivno i realno!

 

[Napomena] Trudite se da pišete što kvalitetnije komentare, takođe svaki vid kršenja pravila foruma će biti sankcionisan!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, zaista mi se svidja sto ste pokrenuli diskusiju o ovom sistemu. Sistem neaktivnosti je po meni dobra stvar za imovinu, ali po meni neaktivnost na acc pa brisanje istog nije dobra stvar. Npr. neko aktivno igra ovaj server 3 godine od pocetka, i bude level 600-700, kasnije nema vreme te prekine igrati, ali opet posle 2 godine se hoce vratiti ovom serveru. Kada vidi da mu je izbrisan acc sa toliko sati igre i levelova, tesko da ce krenuti izpocetka. Tako da moje misljenje za ovaj sistem je za imovinu dobar, ali za naloge ne i to mi se ne svidja. Ali to je samo moje misljenje a svako drugi ima pravo na svoje. Pozz

Link to comment
Share on other sites

Ranije, Alex_St je rekao/la:

Pozdrav, zaista mi se svidja sto ste pokrenuli diskusiju o ovom sistemu. Sistem neaktivnosti je po meni dobra stvar za imovinu, ali po meni neaktivnost na acc pa brisanje istog nije dobra stvar. Npr. neko aktivno igra ovaj server 3 godine od pocetka, i bude level 600-700, kasnije nema vreme te prekine igrati, ali opet posle 2 godine se hoce vratiti ovom serveru. Kada vidi da mu je izbrisan acc sa toliko sati igre i levelova, tesko da ce krenuti izpocetka. Tako da moje misljenje za ovaj sistem je za imovinu dobar, ali za naloge ne i to mi se ne svidja. Ali to je samo moje misljenje a svako drugi ima pravo na svoje. Pozz

Slažem se sa tobom, ali samo delimično. Za brisanje naloga preko 5. levela treba 6 meseci što uopšte nije malo. Ovaj sistem je dobar baš da bi podstakao igrače da ulaze na server, a i mislim da ako neko skupi toliki Level neće tako lako dopustiti da izgubi sve što je stekao za te godine igranja.

Da možeš da biraš koliko bi po tebi bilo dobro vreme za brisanje naloga?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav @Stefan Arizanovic,jako zanimljiva tema za razgovor,svidja mi se sto ste pokrenuli diskusiju bas o ovom sistemu.Sistem neaktivnosti je tu da jelte ukloni imovinu od igraca koji su neaktivni,i donekle mi se to i svidja jer kao sto si rekao nebi bilo u redu da neko ima jako dobru kucu i je neaktivan a da i dalje ima istu,nebi imalo smisla.Licno se i meni desilo da mi ode imovina na neaktivnost,ali imam manu kod ovog sistema,voleo bih da nema brisanje naloga nakon 6 meseci neaktivnosti,jer sta ako je neko dugo igrao i bio veliki level i ne bude aktivan i odluci da udje posle jedne godine i vidi da mu je obrisan akaunt.Toliko od mene,donekle mi se i svidja ovaj sistem zbog same imovine koja se oduzima igracima kada su neaktivni.A ja imam jedno pitanje za tebe koje glasi:

Da li se tebi desilo nekad da ti ode neka imovina na neaktivnost @Stefan Arizanovic?

 

 

Edited by $D_J_O_K_O_V_1_C$
Link to comment
Share on other sites

Ranije, $D_J_O_K_O_V_1_C$ je rekao/la:

Pozdrav @Stefan Arizanovic,jako zanimljiva tema za razgovor,svidja mi se sto ste pokrenuli diskusiju bas o ovom sistemu.Sistem neaktivnosti je tu da jelte ukloni imovinu od igraca koji su neaktivni,i donekle mi se to i svidja jer kao sto si rekao nebi bilo u redu da neko ima jako dobru kucu i je neaktivan a da i dalje ima istu,nebi imalo smisla.Licno se i meni desilo da mi ode imovina na neaktivnost,ali imam manu kod ovog sistema,voleo bih da nema brisanje naloga nakon 6 meseci neaktivnosti,jer sta ako je neko dugo igrao i bio veliki level i ne bude aktivan i odluci da udje posle jedne godine i vidi da mu je obrisan akaunt.Toliko od mene,donekle mi se i svidja ovaj sistem zbog same imovine koja se oduzima igracima kada su neaktivni.A ja imam jedno pitanje za tebe koje glasi:

Da li se tebi desilo nekad da ti ode neka imovina na neaktivnost @Stefan Arizanovic?

 

 

Meni je na aukciju odlazilo sve i svašta, nije jer sam neaktivan nego zaboravim da resetujem neaktivnost. Imao sam priliku da mi auto koji sam registrovao ode na aukciju, realno tad se nisam nešto razočarao, jeste da je bio brz, ali šta da se radi, posle nedelju dana sam kupio novi. Dešavalo se da ode po koja kuća, ali do kuće mi nikada nije nikada bilo nešto mnogo stalo.

Šta je najvrednija stvar koja je tebi otišla na aukciju?

Link to comment
Share on other sites

Server bi tesko funkcionisao bez tog sistema, jednostavno. Kao sto si naveo, kuce, biznisi, firme, kompanije i ostale stvari sto se mogu nabaviti na serveru bi bilo dosta otezane da se kupe ili cak sta vise ne bi ni mogao kupiti koliko je neko neaktivan :D . Bez ovoga, nema ni kvalitetnog servera.

Link to comment
Share on other sites

Ranije, ypke je rekao/la:

Server bi tesko funkcionisao bez tog sistema, jednostavno. Kao sto si naveo, kuce, biznisi, firme, kompanije i ostale stvari sto se mogu nabaviti na serveru bi bilo dosta otezane da se kupe ili cak sta vise ne bi ni mogao kupiti koliko je neko neaktivan :D . Bez ovoga, nema ni kvalitetnog servera.

Slažem se sa tobom baš iz razloga koje si naveo. Mnogo toga bi bilo teško da se kupi jer je neko neaktivan. To bi izgledalo otprilike ovako; ja želim da uzmem neku kuću u Vinewoodu, ali vlasnik je neaktivan i ne mogu ništa. A kada ovaj sistem postoji onda je to već drugačije, kuća se proda državi i onda može lepo da se kupi.

Da li je tebi nekad nešto otišlo na neaktivnost?

Link to comment
Share on other sites

Ne, meni nikad ništa nije otišlo na neaktivnost. Sistem neaktivnosti je zapravo veoma važan za server. Bez tog sistema, igrači bi mogli jednostavno da kupe kuću ili neki drugi objekat i prestanu da igraju, zadržavajući vlasništvo zauvek. To bi bilo nepravedno prema drugim igračima koji su aktivni i žele da napreduju u igri. Sistem neaktivnosti osigurava da igra ostaje dinamična i zanimljiva, jer omogućava aktivnim igračima da dobiju priliku za vlasništvo nad objektima koje su neaktivni igrači napustili.

Link to comment
Share on other sites

Ranije, Teodosic je rekao/la:

Ne, meni nikad ništa nije otišlo na neaktivnost. Sistem neaktivnosti je zapravo veoma važan za server. Bez tog sistema, igrači bi mogli jednostavno da kupe kuću ili neki drugi objekat i prestanu da igraju, zadržavajući vlasništvo zauvek. To bi bilo nepravedno prema drugim igračima koji su aktivni i žele da napreduju u igri. Sistem neaktivnosti osigurava da igra ostaje dinamična i zanimljiva, jer omogućava aktivnim igračima da dobiju priliku za vlasništvo nad objektima koje su neaktivni igrači napustili.

Delimo isto mišljenje. Ovo je jedan od najvažnijih sistema na server jer bi bez njega igrači mogli namerno, iz inata da zadržavali nešto zauvek i uništavali želju za igrom onima koji žele da nešto postignu na serveru, kupe nešto vredno, a bez toga niko ništa imao ne bi. Stvari koje su skupe ne bi menjale vlasnike mesecima ili čak i godinama.

Šta misliš o neaktivnosti naloga?

Link to comment
Share on other sites

Neaktivnost naloga na može imati pozitivne strane jer pruža dodatne poticaje igračima da se vrate u igru. Kada se igrači suoče s mogućnošću gubitka svog napretka zbog neaktivnosti, to ih motivira da se češće prijavljuju i igraju.

Ova politika pomaže u održavanju aktivne zajednice, jer igrači žele zadržati svoje postignuća i imovinu. Osim toga, vraćanje nakon pauze često donosi novi entuzijazam i svjež pogled na igru, što može poboljšati ukupno iskustvo igranja i interakciju s drugim igračima. Na taj način, neaktivnost naloga zapravo pomaže u održavanju dinamike i vitalnosti servera.

Link to comment
Share on other sites

Ranije, Teodosic je rekao/la:

Neaktivnost naloga na može imati pozitivne strane jer pruža dodatne poticaje igračima da se vrate u igru. Kada se igrači suoče s mogućnošću gubitka svog napretka zbog neaktivnosti, to ih motivira da se češće prijavljuju i igraju.

Ova politika pomaže u održavanju aktivne zajednice, jer igrači žele zadržati svoje postignuća i imovinu. Osim toga, vraćanje nakon pauze često donosi novi entuzijazam i svjež pogled na igru, što može poboljšati ukupno iskustvo igranja i interakciju s drugim igračima. Na taj način, neaktivnost naloga zapravo pomaže u održavanju dinamike i vitalnosti servera.

Ja lično nikad nisam gledao tako na sistem neaktivnosti accounta. Može motivisati, ali je razočaranje izgubiti sve to. Mada sa druge strane, ako neko ne uđe 6 meseci pretpostavlja se da neće ni igrati i nema potrebe da acc stoji u bazi podataka. Pored toga, što kažeš, ovo može vrlo motivisati igrače da se vrate nazad na server i pokušaju opet.

Da li je po tebi 6 meseci premalo/previše ili je ipak taman? Obrazloži.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Šest meseci može biti taman period za oduzimanje naloga igraču koji nije bio aktivan, iz nekoliko razloga.

Prvo, ovaj vremenski okvir daje igraču dovoljno vremena da se vrati u igru, ukoliko je privremeno prestao igrati zbog drugih obaveza ili interesa. Ako igrač ne pokaže interesovanje da se vrati u roku od šest meseci, to može značiti da je zaista napustio igru.

Drugo, za tim koji vodi igru, šest meseci je razuman period da se oslobode resursi povezani sa neaktivnim nalozima. Oduzimanje neaktivnih naloga može poboljšati performanse servera i osigurati da aktivni igrači imaju bolje iskustvo.

Na kraju, ovaj period omogućava timu igre da održava red i balans unutar igre, osiguravajući da se neaktivni nalozi ne zloupotrebljavaju ili koriste na način koji narušava pravila igre.

Dakle, šest meseci je razuman period koji balansira između davanja igračima šanse da se vrate i efikasnog upravljanja resursima igre.

Link to comment
Share on other sites

Ranije, Teodosic je rekao/la:

Šest meseci može biti taman period za oduzimanje naloga igraču koji nije bio aktivan, iz nekoliko razloga.

Prvo, ovaj vremenski okvir daje igraču dovoljno vremena da se vrati u igru, ukoliko je privremeno prestao igrati zbog drugih obaveza ili interesa. Ako igrač ne pokaže interesovanje da se vrati u roku od šest meseci, to može značiti da je zaista napustio igru.

Drugo, za tim koji vodi igru, šest meseci je razuman period da se oslobode resursi povezani sa neaktivnim nalozima. Oduzimanje neaktivnih naloga može poboljšati performanse servera i osigurati da aktivni igrači imaju bolje iskustvo.

Na kraju, ovaj period omogućava timu igre da održava red i balans unutar igre, osiguravajući da se neaktivni nalozi ne zloupotrebljavaju ili koriste na način koji narušava pravila igre.

Dakle, šest meseci je razuman period koji balansira između davanja igračima šanse da se vrate i efikasnog upravljanja resursima igre.

Složio bih se tu. Ako neko ne igra 6 meseci stvarno se može desiti da je neko stvarno prestao da igra i da neće više dolaziti na server, a pored toga može znatno motivisati igrače da nastave sa igrom na serveru, a ako neće svakako ne moraju. Niko ih na to ne tera, svako može prestati sa igrom bilo kad god.

A šta je sa igračima ispod lvl 5, njima se briše posle 2 meseca, šta misliš o tome?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je pravilo o brisanju naloga igrača ispod levela 5 nakon 2 meseca sasvim razumno. Oni koji tek dolaze na server često kreiraju nalog samo da bi isprobali igru. Ako im se ne svidi ili odluče da prestanu, ti nalozi ostaju neaktivni i zauzimaju prostor na serveru. Brisanje takvih naloga omogućava održavanje čistoće servera i oslobađanje resursa za aktivne igrače. Takođe, podstiče nove igrače da budu aktivni i angažovani, jer se pretpostavlja da će oni koji su ozbiljno zainteresovani za igru nastaviti da igraju i brzo napredovati iznad levela 5. Sve u svemu, ovaj pristup je koristan za održavanje kvaliteta i performansi servera.

Link to comment
Share on other sites

Ranije, Teodosic je rekao/la:

Mislim da je pravilo o brisanju naloga igrača ispod levela 5 nakon 2 meseca sasvim razumno. Oni koji tek dolaze na server često kreiraju nalog samo da bi isprobali igru. Ako im se ne svidi ili odluče da prestanu, ti nalozi ostaju neaktivni i zauzimaju prostor na serveru. Brisanje takvih naloga omogućava održavanje čistoće servera i oslobađanje resursa za aktivne igrače. Takođe, podstiče nove igrače da budu aktivni i angažovani, jer se pretpostavlja da će oni koji su ozbiljno zainteresovani za igru nastaviti da igraju i brzo napredovati iznad levela 5. Sve u svemu, ovaj pristup je koristan za održavanje kvaliteta i performansi servera.

Složiću se sa tobom, ako je neko tu do 5. levela samo može se reći da su došli samo da se oprobaju na serveru. Level 5 se vrlo lako stiče i za par dana možeš doći lagano do tog levela. Ipak, ako neko prestane nema smisla da se nalog čuva u bazi podataka servera, a ipak ako želi da mu nalog ostane može resetovati neaktivnost ili ipak izafkati tih 5-6 levela. 

Da li postoji nešto što ti se ne sviđa u sistemu, da li bi menjao nešto?

Link to comment
Share on other sites

Nema svaki sistem mi se sviđa jer je sve dobro odrađeno i pravedno. Da nema tog sistema, ne bi bilo zanimljivo da neko drži, na primer, kuću sve dok bude igrao ili tako nešto. Na primer, u igri SAMP  sistemi kao što su vlasništvo nad kućama, poslovima i vozilima dodaju dimenziju strategije i takmičenja. Ovi sistemi omogućavaju igračima da ulažu svoje vreme i trud kako bi postigli određene ciljeve i uživali u prednostima koje dolaze sa vlasništvom. Bez takvih sistema, igra bi izgubila mnogo na svojoj dubini i interakciji između igrača, što je ključni faktor za dugoročnu zabavu i angažovanje u SAMP zajednici.Imal tebi neki sistem sto ti se ne sviđa @Stefan Arizanovic

Edited by Teodosic
Link to comment
Share on other sites

Ranije, Teodosic je rekao/la:

Nema svaki sistem mi se sviđa jer je sve dobro odrađeno i pravedno. Da nema tog sistema, ne bi bilo zanimljivo da neko drži, na primer, kuću sve dok bude igrao ili tako nešto. Na primer, u igri SAMP  sistemi kao što su vlasništvo nad kućama, poslovima i vozilima dodaju dimenziju strategije i takmičenja. Ovi sistemi omogućavaju igračima da ulažu svoje vreme i trud kako bi postigli određene ciljeve i uživali u prednostima koje dolaze sa vlasništvom. Bez takvih sistema, igra bi izgubila mnogo na svojoj dubini i interakciji između igrača, što je ključni faktor za dugoročnu zabavu i angažovanje u SAMP zajednici.Imal tebi neki sistem sto ti se ne sviđa @Stefan Arizanovic

Meni je ovo super sistem i ne bih ništa promenio iz gore navedenih razloga, da ne bih ponavljao. Sistem je lepo urađen i ima smisla, ne možeš zauvek posedovati sve i tako oštetiti ostale igrače. Sistem je dobro odrađen za početnike te se prva kategorija vozila, male kuće i slično brišu tek na 500h što je po meni sasvim okej i pristojno vreme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Veliki Pozdrav

Jako zanimljiva tema, iskreno mislim da bi bez sistema neaktivnosti propao server u bukvalnom smislu. Razlog tome je sto bez sistema neaktivnosti niko nebi pazio na svoju imovinu acc ili slično te kad bi naprimer prestali igrat Samp ta imovina bi im ostala na acc zauvek i nikada je drugi igrači nebi mogli posedovati takodje postoje dosta unikatnih vozila kada bi se desilo da vozilo ne može otic na aukciju ili pijacu koliko god stojalo kod vas teze bi bilo da se dodje i do unikata na serveru. Postoji milion razloga zašto bi ovo bilo loše. Iskreno za imovinu je jako potreban sistem neaktivnosti ali ja bih izbacio brisanje acc zbog neaktivnosti iz razloga sto ako možda neko ne igra jedan duži vremenski period i odlicu da se vrati i vidi da mu je obrisan acc ne verujem da će krecati iz početka pogotovo ako je to bio neki jači acc sa dosta levela i sati igranja na našem serveru. Svako ima svoje mišljenje te se neko neće sloziti sa mnom ali iz tog razloga pišite vaša mišljenja.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj sistem oduzimanja imovine (poput kuća, vozila i naloga) može delovati kao neprijatnost, ali kao što si napomenuo, on zapravo igra vrlo važnu ulogu u održavanju reda na serveru. Bez ovog sistema, problemi poput neaktivnosti bi se nagomilali, jer bi mnogo vredne imovine bilo u rukama neaktivnih igrača, što bi otežalo novim igračima da napreduju i dobiju pristup resursima.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

sistem bez aktivne igre bi bio totalna propast,i igraci ne bi afkali da nema tog sistema.

Cjelokupni sistem aktivne igre bi se mogao unaprijediti,ali trenutno 

mi nepada na pamet niti jedna ideja,ali ne bi bilo lose zamjeniti neke stvari u aktivnoj igri.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.