Jump to content
jnkvc

[MAP/TUTORIJAL] Editovanje GTASA objekata u Texture Studio

Recommended Posts

Pozdrav svim mapperima kao i onima koji bi mozda poceli sa mappanjem.
Danas sam odlucio da napravim jednu temu, kojom bih mogao dosta da pomognem narocito novim mapperima, jer verovatno vecina onih koji duze rade u texture studiu znaju za ovu mogucnost. 
Naime, u pitanju je brisanje / editovanje objekata iz default mape GTASA pomocu istog. 

Dosta ljudi, a medju njima i ja do skoro, koriste stari MAP EDITOR kako bi obrisali ili promenili odredjeni deo mape iz GTA San Andreasa, a potom importuju taj kod u Texture Studio te onda krenu da rade dalje.
Kako bih sto vise olaksao to, dacu vam u kratkim crtama kako to uraditi, a i ostavicu snimak kako bi bilo najlakse. 



Prvenstveno, otvaramo mapu, kao i uvek na pocetku nekog projekta ---> /newmap

Potom, kucamo komandu ---> /gtaobjects

- Ova komanda ce nam prikazati svaki objekat koji je po defaultu na mapi, njegov index kao i ime objekta.

Komandom ---> /swapbuilding [index koji je prikazan ljubicastom bojom], taj objekat pretvaramo u objekat koji mozemo da editujemo

Na kraju, selectamo objekat po indexu koji je napravljen komandom ---> /sel [index]

Ostatak je na vama, da li cete editovati objekat /editobject, ili ga obrisati /dobject, ili nesto trece ! 


 




NAPOMENA: Dosta default objekata je spojeno, na primer ako swapujete neku banderu, mozda je ona povezana sa vise njih, te cete obrisati sve povezane, a ne samo tu koju ste izabrali !
 

  • Like 1
  • Cool 2
Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2024 at 11:22 PM, jnkvc said:

Pozdrav svim mapperima kao i onima koji bi mozda poceli sa mappanjem.
Danas sam odlucio da napravim jednu temu, kojom bih mogao dosta da pomognem narocito novim mapperima, jer verovatno vecina onih koji duze rade u texture studiu znaju za ovu mogucnost. 
Naime, u pitanju je brisanje / editovanje objekata iz default mape GTASA pomocu istog. 

Dosta ljudi, a medju njima i ja do skoro, koriste stari MAP EDITOR kako bi obrisali ili promenili odredjeni deo mape iz GTA San Andreasa, a potom importuju taj kod u Texture Studio te onda krenu da rade dalje.
Kako bih sto vise olaksao to, dacu vam u kratkim crtama kako to uraditi, a i ostavicu snimak kako bi bilo najlakse. 



Prvenstveno, otvaramo mapu, kao i uvek na pocetku nekog projekta ---> /newmap

Potom, kucamo komandu ---> /gtaobjects

- Ova komanda ce nam prikazati svaki objekat koji je po defaultu na mapi, njegov index kao i ime objekta.

Komandom ---> /swapbuilding [index koji je prikazan ljubicastom bojom], taj objekat pretvaramo u objekat koji mozemo da editujemo

Na kraju, selectamo objekat po indexu koji je napravljen komandom ---> /sel [index]

Ostatak je na vama, da li cete editovati objekat /editobject, ili ga obrisati /dobject, ili nesto trece ! 


 




NAPOMENA: Dosta default objekata je spojeno, na primer ako swapujete neku banderu, mozda je ona povezana sa vise njih, te cete obrisati sve povezane, a ne samo tu koju ste izabrali !
 

 

Pozdrav Jankoviću. Vrlo interesantan tutorijal i mogu ti reći da mi se dopada što ti je ovako nešto palo na pamet a i što si nam pokazao kako radi. Takođe ti mogu reći da ja nisam znao za ovo, a radio sam par puta neke mape. Zanima me koliko se dugo baviš mapanjem i kako si saznao za ovo?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.