jnkvc Posted December 11, 2024 Share Posted December 11, 2024 Pozdrav svim mapperima kao i onima koji bi mozda poceli sa mappanjem. Danas sam odlucio da napravim jednu temu, kojom bih mogao dosta da pomognem narocito novim mapperima, jer verovatno vecina onih koji duze rade u texture studiu znaju za ovu mogucnost. Naime, u pitanju je brisanje / editovanje objekata iz default mape GTASA pomocu istog. Dosta ljudi, a medju njima i ja do skoro, koriste stari MAP EDITOR kako bi obrisali ili promenili odredjeni deo mape iz GTA San Andreasa, a potom importuju taj kod u Texture Studio te onda krenu da rade dalje. Kako bih sto vise olaksao to, dacu vam u kratkim crtama kako to uraditi, a i ostavicu snimak kako bi bilo najlakse. Prvenstveno, otvaramo mapu, kao i uvek na pocetku nekog projekta ---> /newmap Potom, kucamo komandu ---> /gtaobjects - Ova komanda ce nam prikazati svaki objekat koji je po defaultu na mapi, njegov index kao i ime objekta. Komandom ---> /swapbuilding [index koji je prikazan ljubicastom bojom], taj objekat pretvaramo u objekat koji mozemo da editujemo Na kraju, selectamo objekat po indexu koji je napravljen komandom ---> /sel [index] Ostatak je na vama, da li cete editovati objekat /editobject, ili ga obrisati /dobject, ili nesto trece ! NAPOMENA: Dosta default objekata je spojeno, na primer ako swapujete neku banderu, mozda je ona povezana sa vise njih, te cete obrisati sve povezane, a ne samo tu koju ste izabrali ! 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
forgiven Posted December 16, 2024 Share Posted December 16, 2024 On 12/11/2024 at 11:22 PM, jnkvc said: Pozdrav svim mapperima kao i onima koji bi mozda poceli sa mappanjem. Danas sam odlucio da napravim jednu temu, kojom bih mogao dosta da pomognem narocito novim mapperima, jer verovatno vecina onih koji duze rade u texture studiu znaju za ovu mogucnost. Naime, u pitanju je brisanje / editovanje objekata iz default mape GTASA pomocu istog. Dosta ljudi, a medju njima i ja do skoro, koriste stari MAP EDITOR kako bi obrisali ili promenili odredjeni deo mape iz GTA San Andreasa, a potom importuju taj kod u Texture Studio te onda krenu da rade dalje. Kako bih sto vise olaksao to, dacu vam u kratkim crtama kako to uraditi, a i ostavicu snimak kako bi bilo najlakse. Prvenstveno, otvaramo mapu, kao i uvek na pocetku nekog projekta ---> /newmap Potom, kucamo komandu ---> /gtaobjects - Ova komanda ce nam prikazati svaki objekat koji je po defaultu na mapi, njegov index kao i ime objekta. Komandom ---> /swapbuilding [index koji je prikazan ljubicastom bojom], taj objekat pretvaramo u objekat koji mozemo da editujemo Na kraju, selectamo objekat po indexu koji je napravljen komandom ---> /sel [index] Ostatak je na vama, da li cete editovati objekat /editobject, ili ga obrisati /dobject, ili nesto trece ! NAPOMENA: Dosta default objekata je spojeno, na primer ako swapujete neku banderu, mozda je ona povezana sa vise njih, te cete obrisati sve povezane, a ne samo tu koju ste izabrali ! Pozdrav Jankoviću. Vrlo interesantan tutorijal i mogu ti reći da mi se dopada što ti je ovako nešto palo na pamet a i što si nam pokazao kako radi. Takođe ti mogu reći da ja nisam znao za ovo, a radio sam par puta neke mape. Zanima me koliko se dugo baviš mapanjem i kako si saznao za ovo? Link to comment Share on other sites More sharing options...